مقالات مقالات .

مقالات

ثبت آگهی رایگان

درج آگهی رایگان ثبت آگهی اینترنتی در سایت های معتبر آگهی اینترنتی ، موجب می شود میزان فروش محصولات و بهره وری از خدمات مشاغل مختلف افزایش یابد. از امکانات درج آگهی رایگان در سایت های معتبر، امکان درج تصویر و لینک در سایت و قرار دادن کلمات کلیدی محصول و خدمات در محتوای آگهی است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ کردن مو یکی از مواردی است که از قدیم برای اغلب خانم ها اهمیت بسیاری داشته است. بسیاری از افراد برای جذابیت، تقویت و جلوگیری از ریزش مو، از روش های گیاهی استفاده می نمودند و رنگ مو هایی با کاربرد درمانی تهیه می کردند. از آنجا که پایه این رنگ ها مواد گیاهی بوده لذا اثرات مفیدی بر روی موها داشتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش دمنوش میوه ای

فروش دمنوش میوه ای ، برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۸:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ماسک های صورت و تاثیر آن بر پوست

پوست برای شاداب ماندن به مواد مغذی نیاز دارد که به دلیلی بسته بودن منافذ پوست به راحتی به آن نفوذ نمی کند، استفاده از انواع ماسک های صورت باعث می شود که این مواد مغذی با روشی آسان تر موجب شود مواد مغذی به عمق لایه های پوست نفوذ کرده و باعث بهبود و شفافیت آن گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی سرگیجه

سرگیجه حالتی است که بسیاری از مردم در زندگی خود، آن را تجربه کرده اند. افراد ممکن است در زمان بروز سرگیجه، حالات مختلفی را تجربه کنند. برخی از افراد در زمان سرگیجه در سر خود احساس سبکی می کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تریامسینولون ان ان

این دارو در درمان کاندیدیاز پوستی و التهاب پوستی همراه با عفومت کاندیدیائی یا باکتریائی تجویز می‌شود. مصرف , این ترکیب دارویی فقط برای درمان کوتاه‌مدت (کمتر از دو هفته) کاندیدیازیس التهابی توجیه می‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)