مقالات مقالات .

مقالات

مزایای استفاده از مکمل‌ بنزین ایرانی

همان میزان سوخت همیشگی فرسایش و سایش کمتری خواهد داشت و در حد توان خود عمل می کند. برای خودرو سوختی که استفاده می شود هنگامی که از قسمت های مختلف سیستم سوخت عبور می کند، تجزیه خواهد شد. این تجزیه تاثیر زیادی در افت کیفیت سوخت دارد و به نوبه خود باعث تشکیل رسوبات خورنده مثل کربن زنگار و مواد کثیف چسبناک می شود. این مواد موجب مسدود شدن دریچه های ورودی و دهانه های کاربراتور می شوند. بنابراین استفاده از مکمل بنزین جلوی افت کیفیت زودرس را می‌ گیرد و باعث تثبیت سوخت خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای که مکمل بنزین دارد، جلوگیری از خرابی قطعات است. بهترین مکمل سوخت می تواند خورندگی ها را به خوبی مهار کرده و فرسودگی و خرابی زودرس قطعات خودرو را به میزان زیادی کاهش دهد. با کمک مکمل سوخت دیگر لازم نیست به طور پیوسته قطعات موتور خودرو بررسی شوند. از دیگر مزایای استفاده از مکمل بنزین می ‌توان به کاهش انتشار کربن اشاره کرد. بیشتر مکمل های سوخت باعث از بین رفتن رسوبات کربن موجود در سوخت می شوند که این موضوع موجب احتراق بهتر و انتشار کمتر کربن در محیط خواهد شد.

نکات مهم درباره مکمل سوخت

در صورت تماس مکمل سوخت با چشم باید بلافاصله آن را شستشو کرد. همچنین در صورتی که مکمل بنزین اشتباه خورده شود، خیلی سریع باید به مراکز درمانی مراجعه شود. برای رسیدن به بهترین نتیجه همیشه باید پیش از بنزین و دیگر سوخت های دیزلی مکمل در باک ریخته شود. زیرا این مواد شیمیایی پیش از احتراق بهترین عملکرد را خواهند داشت. برای محافظت از موتور خودرو همیشه باید از مقدار مناسبی مکمل استفاده شده و پس از تمام شدن دوباره مکمل در آن ریخته شود. اگر مکمل به میزان بیش از مقدار توصیه شده در خودرو ریخته شود، موجب آسیب وارد شدن به موتور خودرو خواهد شد.

در بازار فروش برخی از مکمل های سوخت با عملکرد فوق العاده و ادعای عجیب غریب صورت می گیرد. به عنوان مثال برخی فروشندگان ادعا می کنند که مکمل سوخت ۲۰ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می کند. اما برای تهیه مکمل سوخت نباید به این ادعا توجه کرد. بلکه مکمل سوخت را باید متناسب با هدف خود خریداری کرد. برخی از مکمل ها مثل تثبیت کننده ها یا پاک کننده ها واقعاً عملکرد بسیار خوبی دارند.

https://abanchemical.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۸:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)