مقالات مقالات .

مقالات

مراحل اجراي بام سبز

براي اجراي بام سبز در ابتدا اقدام به عكسبرداري و نقشه برداري از محل موردنظر مي كنند. در ادامه استحكام ساختمان را مورد بررسي قرار داده و ميزان تقسيم بار را ارزيابي مي كنند. سپس با توجه به نيازهاي كارفرما اقدام به ايده پردازي و طراحي بام مي كنند. در مرحله ي بعدي اقدامات لازم براي آماده سازي فضا را انجام مي دهند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

۷ درمان خانگي براي سردرد سينوسي

بسياري از افراد سردرد سينوسي را به خاطر حساسيت هاي فصلي يا سرماخودگي تجربه ميكنند .سردرد سينوسي به دليل گرفتگي مجاري بيني اتفاق مي افتد. زماني كه سينوس هاي شما نمي توانند تخليه شوند، شما احساس تورم و درد در سر،بيني و صورت خود ميكنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهي رايگان

درج آگهي رايگان ثبت آگهي اينترنتي در سايت هاي معتبر آگهي اينترنتي ، موجب مي شود ميزان فروش محصولات و بهره وري از خدمات مشاغل مختلف افزايش يابد. از امكانات درج آگهي رايگان در سايت هاي معتبر، امكان درج تصوير و لينك در سايت و قرار دادن كلمات كليدي محصول و خدمات در محتواي آگهي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رنگ كردن مو با مواد طبيعي

رنگ كردن مو يكي از مواردي است كه از قديم براي اغلب خانم ها اهميت بسياري داشته است. بسياري از افراد براي جذابيت، تقويت و جلوگيري از ريزش مو، از روش هاي گياهي استفاده مي نمودند و رنگ مو هايي با كاربرد درماني تهيه مي كردند. از آنجا كه پايه اين رنگ ها مواد گياهي بوده لذا اثرات مفيدي بر روي موها داشتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش دمنوش ميوه اي

فروش دمنوش ميوه اي ، براي تهيه دمنوش ميوه اي از انواع ميوه هاي خشك به صورت خالص استفاده مي كنند كه داراي عطر و طعم خوبي هستند. اين دمنوش را مي توان به صورت سرد يا گرم، ترش يا شيرين، قرمز يا زرد و … ميل كرد. دمنوش ميوه اي جايگزين بسيار سالمي براي نوشابه مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۸:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ماسك هاي صورت و تاثير آن بر پوست

پوست براي شاداب ماندن به مواد مغذي نياز دارد كه به دليلي بسته بودن منافذ پوست به راحتي به آن نفوذ نمي كند، استفاده از انواع ماسك هاي صورت باعث مي شود كه اين مواد مغذي با روشي آسان تر موجب شود مواد مغذي به عمق لايه هاي پوست نفوذ كرده و باعث بهبود و شفافيت آن گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فيزيوتراپي سرگيجه

سرگيجه حالتي است كه بسياري از مردم در زندگي خود، آن را تجربه كرده اند. افراد ممكن است در زمان بروز سرگيجه، حالات مختلفي را تجربه كنند. برخي از افراد در زمان سرگيجه در سر خود احساس سبكي مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تريامسينولون ان ان

اين دارو در درمان كانديدياز پوستي و التهاب پوستي همراه با عفومت كانديديائي يا باكتريائي تجويز مي‌شود. مصرف , اين تركيب دارويي فقط براي درمان كوتاه‌مدت (كمتر از دو هفته) كانديديازيس التهابي توجيه مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)