مقالات مقالات .

مقالات

نحوه نگهداری از متیل استات

قلیاهای قوی، نیترات ها و اکسید کننده های قوی دور باشد. می توان آن را در مخازن فولادی ضد زنگ، آلومینیوم یا کربن نگهداری نمود. در زمان باز کردن درب ظروف یا حمل آن باید مراقب بود تا مواد نشت نکنند. در صورت ایجاد آتش سوزی باید از خاموش کننده های فوم استفاده کرد.

خطرات و نکات ایمنی برای استفاده از متیل استات

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام استفاده از متیل استات باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به نقطه اشتعال پایین این ماده که منفی ده درجه سانتیگراد است، می بایست همواره نکات ایمنی لازم را رعایت کنید. با اینحال در صورت آتش گرفتن این ماده باید بدانید که آب نمی تواند آن را خاموش کند و حتما باید از دی اکسید کربن استفاده نمایید.

در هنگام استفاده از متیل استات باید دقت داشته باشید که این ماده با پوست و چشم شما تماس نداشته باشد. علاوه بر آن استنشاق بخارهایی که از این ماده متصاعد می گردد، در طولانی مدت می تواند موجب سردردهای شدید و حتی خواب آلودگی گردد. بنابراین برای استفاده از این حلال توصیه می شود که حتما از تجهیزات ایمنی مناسب نظیر دستکش، عینک و ماسک کمک بگیرید. در صورت تماس این ماده با پوست یا چشم، بلافاصله محل مورد نظر را با آب به خوبی بشویید و خود را به نزدیک ترین مرکز درمانی برسانید.
قیمت متیل استات

قیمت متیل استات تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند تعداد بشکه، گرید آن، میزان عرضه و تقاضا و .. می باشد. به همین علت نمی توان رقم ثابتی را برای آن مشخص کرد. قیمت متیل استات به صورت روزانه تعیین می شود. برای استعلام قیمت دقیق متیل استات از طریق شماره های موجود با واحد فروش در ارتباط باشید.

بازرگانی آبان به عنوان تولید کننده ضد یخ ، حلال های چاپ ، انواع تینر فوری ، متیل استات و … شناخته می شود. علاوه بر این، در زمینه فروش بوتیل استات ، متیل استات، انواع تینر، فروش سولوسو و سایر مواد شیمیایی هم فعال می باشد.
متیل استات

متیل استات نام شیمیایی یک استر کربوکسیلات است و به شکل مایعی بی رنگ و شفاف می باشد. این ماده از تراکم اسید استیک و متانول به دست می آید. متیل استات یکی از حلال های بسیار پرکاربرد در دنیا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از خانواده استرها است و از نظر ویژگی به اتیل استات شباهت زیادی دارد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۰:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)